Thursday, March 12, 2009

chuck it in the bucket!

in this age of economic insecurity, ecological disasters and unemployment rates, even the optimist must prioritize. since i love lists and sharing them, the fuckitlist wraps up exactly how i among many others feel. instead of making lists of what you still want to achieve and do, why not give a go for all of the stuff you're happily letting go of?

my list of 3 fuckits:

1. finishing anna karenina by tolstoy
2. trying to rejuvenate my palm tree
3. finding spirituality

what are yours?

6 comments:

Anonymous said...

oon hiuka samoil linjoil sil erol et oon jo aikoja sitten etten edes alota tolstoita, mitään niistä.

what else..? täytyy oikeen funssaa.

paitti et mul vast alkaas tää yritys pitää viherkasvei hengis. oon jotenkin kovin asiassa kiinni et haluun kasvei mun kotiin.. saa nähä.

Anonymous said...

ja joo, finding spirituality.. ketä kiinnostaa..?

Sugar Kane said...

Anna KArenina on ihan hauska Venäjän 1870-luvun aikalaiskuvaus, mutta se romanssi ja ite Anna on perseestä.

Spirituality on kans aika buu.

stellagee said...

tolstoi tuntuu vain niiiiiiiiin pitkältä, että tässä tapauksessa filmatisoinnit vievät pitemmän korren.

eiks lama-aikaan pidä henkistyä? no, mä en aio. nope.

Anonymous said...

Hehee, mä kyl aion henkistyä, aina vaan! :D Siis nyt varsinkin kun on lama ja kaikkee!

Mut mä en aio
- opetella ranskaa enemmän kuin sen alkeiskurssin (ja laajan ruokasanaston) verran mitä nyt on hallussa
- yrittää pysyä perässä uusissa musatrendeissä
- oppia neulomaan ja virkkaamaan huikeita luomuksia

Jee, tää oli vapauttavaa.

stellagee said...

anna, eikös olekin!